Tuesday, May 15, 2018

Green Cardigan



I bought this yarn for bargain sale at craft shop "Yuzawaya" in Tokyo.  
Gradients are lively(?) shades. so, I knit simple design.

この毛糸はユザワヤの冬のセールで購入しました。賑やかな色なのでシンプルなカーディガンにしました。


あちこち行く時に持って行きましたが、つい編みすぎてしまい、しかも滅多な事では直さないので、ポケットがだいぶ下になってしまいました。でもポケットがあると便利ですね。


Buttons are also simple. 



My pocket was too low... but
I promote you to put pocket, it is very convenient. 



I sewed this dress with embroidery. It's a warm linen ( of Japanese fabric ) 

刺繍入りワンピースも手作りです。残った毛糸は靴下になりましたヨ

And Remaining yarn became socks :)





No comments:

Post a Comment